Maksuehdot

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on OPn omistuksessa.

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut..

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

SveaWebPay Lasku ja Osamaksu

SveaWebPay (myöhemmin Svea) tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 14 päivän maksuajalla. Kun asiakas valitsee vaihtoehdoksi ”maksa laskulla” luottotiedot tarkistetaan henkilötunnusta vastaan. Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy väestörekisteristä. Maksuehto on 14 päivää. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Asiakkaalla on mahdollisuus muuttaa lasku tililuotoksi maksamalla laskulla mainittu minimierä. Ensimmäisen laskun takaa löytyy tililuoton tarkemmat luottoehdot. Tililuottoasiakkaana voi tehdä ostoksia tiliin Svean sopimusasiakkailta. Asiakas voi tehdä lisäostoksia aina, kun hänellä on luottorajaa jäljellä ja hän on maksanut ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti.

Tililuoton voi maksaa milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja. Mikäli asiakas haluaa hyödyntää tiliään sopimusaikana myös muihin ostoksiin ja luoton maksuaika on jo valittu maksimipituiseksi, tulee asiakkaan nostaa kuukausittaista lyhennyserää. Vastaavasti, mikäli maksuaikaa halutaan pidentää, voidaan pienentää kuukausittaista lyhennyserää.

SveaWebpay tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Tämä on mahdollista, kun asiakas hyväksyy luotonmyöntökriteerit ja täyttää henkilötunnuksensa kassalla. Hän saa kotiinsa osamaksusopimuksen (2 kappaletta) joista tulee allekirjoittaa toinen ja palauttaa se Svealle. Samalla asiakas saa myös osamaksun tarkemmat ehdot, jotka hän allekirjoituksellaan hyväksyy.

Luottoajan asiakas voi valita itselleen parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että asiakas maksaa vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voidaan maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta.

Mikäli maksut jäävät maksamatta, eikä Svea ole saanut yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saa asiakaspalvelustamme. Lukekaa tarkemmat ehdot tästä. Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saa kuluttajaviraston sivuilta www.kuluttajavirasto.fi tai tililuottosopimuksestamme, jonka löydätte www.sveawebpay.fi. Svea noudattaa myös henkilötietosuojalakia. Myös tästä löytyy lisätietoja kuluttajaviraston sivuilta. Luottoon liittyen voi aina ottaa yhteyttä Svean asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3092 tai asiakasinfo@svea.fi

Yhteystiedot:
Svea WebPay/ Svea Ekonomi Ab, filial i Finland Atomitie 2 C
00370 Helsinki
Puhelin: 09 4242 3092

Sähköposti: webpay@svea.fi www.sveawebpay.fi

OP Osta laskulla

  • Yli 20-vuotiaille Suomessa asuville, joilla suomalainen henkilötunnus
  • 50–5000 € ostoksille
  • Ensimmäiselle maksuerälle korotonta maksuaikaa 30 päivää
  • Tunnistautuminen suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla
  • Luotonantaja tarkistaa luotto- ja osoitetiedot
  • Laskutuslisä ostajalle 2 €/kk

Luotonantaja on OP Yrityspankki Oyj. Kuluttajien kysymyksiin vastaa rahoituksen asiakaspalvelu: kuluttajarahoitus@op.fi


Tuoteryhmät

Oma tili

Tietoa meistä

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

VERKKOKAUPAN TOIMITUSEHDOT

Voit tilata tuotteemme joko verkkokaupastamme sähköisellä lomakkeella, sähköpostitse, puhelimitse, tai asioimalla myymälässämme. Tilauksen tehtyäsi saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi tai puhelimitse. Tilaajan tulee olla vähintään 18-vuotias tai tilaajalla tulee olla huoltajan lupa tilaukseen. Toimitamme tuotteita toistaiseksi vain Suomeen.

TOIMITUSTAVAT

  • Nouto varastomyymälästämme, Halikko.
  • Nouto Orima-Tuote Oy, varastolta, Orimattila
  • Kotiinkuljetus: Lähetämme tuotteet kotiin valitsemallamme kuljetustavalla.
  • Matkahuolto: Pienet paketit voimme toimittaa myös matkahuollon kautta.
  • Kattopeltirahti mantereelle, napapiirin eteläpuolelle.
  • Kattopeltien tilauksissa toimitustapana ainoastaan kattopeltirahti.


TOIMITUSKULUT

  • Toimitusmaksu vaihtelee tuotteiden painon ja tilavuuden mukaan.
  • Tarkat hinnat näet tilausvaiheessa.
  • Pidätämme oikeuden muuttaa toimitustapaa ja hintaa, mikäli verkkokauppaohjelma on antanut valita tuotteille sopimattoman toimitustavan.



MAKSUTAVAT

Tikaskauppa.fi -verkkokaupassa on käytössä Checkout -maksupalvelu. Checkout -maksupalvelussa voit maksaa kaikilla pankeilla turvallisesti. Käytössä muun muassa:

  • Pankit: Sampopankki, Osuuspankki, Nordea, Paikallisosuuspankit, Aktia, Säästöpankki, Ålandsbanken, Tapiola, S-Pankki, Säästöpankki ja Handelsbanken
  • Luottokortit: Visa, Visa Electron, Mastercard
  • Lasku ja osamaksu: SveaWebPay, OP-Osta laskulla.

TOIMITUSAIKA

Toimitusaika varastotuotteille on 3-7 arkipäivää. Mikäli tuotteen toimitus viivästyy, ilmoittamme siitä heti tiedon saatuamme. Kattopeltien toimitusaika on 2-3 viikkoa.


KATTOPELTITOIMITUKSET

Mantereelle, napapiirin eteläpuolelle. Sis purkuaikaa MAX 0,5 tuntia. Ylimenevältä ajalta veloitus 40,00€/ alkavalta puolelta tunnilta. Pidätämme oikeuden laskuttaa asiakkaalta jälkikäteen mahdolliset lisäkulut, jotka ovat aiheutuneet asiakkaan toiminnasta tai ilmoittamatta jättämistä esteistä. Kuljettaja ei saa nostaa peltejä katolle..

Rahti sisältää kuljetuksen kiinteän tieyhteyden päähän. Ajoneuvoyhdistelmällämme (kokonaispaino 40 tonnia) on päästävä esteettömästi ja turvallisesti toimitusosoitteeseen sekä pois sieltä.

Toimitukset Lappiin ja vesiyhteyksien taakse tarjouspyynnön perusteella.

Mittatilaustuotteilla, kuten kattopelleillä ei ole vaihto tai palautusoikeutta, muutoin kuin myyjän virheestä tai viallisesta tuotteesta johtuvissa tapauksissa. Mittausvastuu on tilaajalla.


HINNAT JA ARVONLISÄVERO

Hinnat ilmoitetaan euroissa ja ne sisältävät ALV:n 24%. Myyjä varaa itselleen oikeuden pidättäytyä toimittamasta tuotetta hinnoitteluvirhetapauksessa. Myyjä varaa oikeuden muuttaa verkkokaupassa mainittuja hinnaston hintoja.


OMISTUSOIKEUS

Kaikki tuotteet ovat myyjän omaisuutta kunnes tuotteet on maksettu kokonaisuudessaan.


VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteillamme on pääasiassa ilmainen 14 päivän peruuttamis- ja vaihto-oikeus tuotteen vastaanottopäivästä lukien. Jos tuote tai tuotteet toimitetaan useammassa erässä, 14 päivän määräaika lasketaan viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta. Peruuttamissoikeutta laskettaessa mukaan luetaan viikonloput ja pyhäpäivät, pois lukien vastaanottopäivä. Määräajan noudattamiseksi riittää, että ilmoitus peruuttamisesta on tehty määräajassa. Mittatilaustuotteilla, kuten kattopelleillä ei ole vaihto tai palautusoikeutta, muutoin kuin myyjän virheestä tai viallisesta tuotteesta johtuvissa tapauksissa.

Peruuttamisesta voi ilmoittaa ottamalla yhteyttä asiakaspalvelu@tikaskauppa.fi . Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen ilman peruuttamista koskevaa ilmoitusta ei riitä. Peruuttamiselle tarvitaan pätevä syy.

Asiakkaan velvollisuus on tarvittaessa näyttää tuotteiden vastaanottopäivä, esimerkiksi Postin kuitin avulla.

Asiakkaan on pidettävä vastaanottamansa tuote olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä siihen saakka, kunnes asiakas on päättänyt pitää tavaran. Tuotetta ei katsota otetuksi käyttöön, jos asiakas on käsitellyt tuotetta vain siten kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi. Huomio! Esimerkiksi osien asentaminen paikoilleen katkaisee palautusoikeuden.

Mikäli asiakas antaa tilauksen yhteydessä yrityksen nimen, katsotaan, että tilaus tulee yritykselle. Tällöin kuluttajasuojalain mukainen peruuttamisoikeus ei ole voimassa.

Tuotteiden palauttaminen on ensisijaisesti asiakkaalle maksutonta.

Asiakas on vastuussa vain sellaisesta tuotteen arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä. Mahdollisista kuljetusvaurioista on tehtävä välittömästi vahinkoilmoitus kuljetusliikkeelle ja verkkokaupalle.

Jos asiakas peruuttaa sopimuksen, palautamme asiakkaalle kaikki asiakkaalta saamansa suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että asiakas on valinnut edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä heti palautettavan tavaran saavuttua takaisin. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellei asiakas ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, ettei asiakkaalle aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.


TAKUU

Takuuajat ovat tuotekohtaisia ja valmistajan/maahantuojan määrittelemiä,. Osien asennuksessa on noudatettava tuotteen valmistajan asennus- ja käyttöohjeita.

VAHINGOITTUNUT PAKETTI

Mikäli lähetys on rikkoutunut tai pakkaukseltaan vioittunut, tee siitä heti kirjallinen vahinkoilmoitus rahdin toimittajan kanssa. Kuljetusvaurioista on tehtävä merkintä rahtikirjaan.

TIETOSUOJA

Asiakas voi kieltää tietojensa käytön ja käsittelyn markkinointitarkoituksiin ja tarkistaa itseään koskevat tiedot ottamalla yhteyttä Halikon Kouru ja Tikas Oy.n asiakaspalveluun. Yhteydenotot on tehtävä kirjallisena ja toimitettava allekirjoitettuina osoitteeseen: Halikon Kouru ja Tikas Oy, Piisitie 2, 24910 Halikko. 

Tietosuojaseloste löytyy osoitteesta https://tikaskauppa.fi/page/8/...

Asiakkaalle lähetetään ostamisen jälkeen tuotearvostelukutsu,

Arvostelukutsuun vastaaminen on vapaaehtoista. Kutsu sisältää ainoastaan asiakkaan jo ostamia tuotteita. Arvostelun yhteydessä ei näytetä julkisesti asiakkaan yhteystietoja. Käytämme arvosteluiden kautta kerättyjä tietoja asiakaskokemuksen, tuotevalikoiman ja palveluiden kehittämiseen


ERIMIELISYYDET

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).