Maksuehdot

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot

Masterpass

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla: masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf


Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto, Mash (ent. Euroloan) ja Svea. Collector ja Svea tarjoavat lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collectorin yrityslaskun ehdot ovat tarjolla myös heidän sivuillaan: collector.se/upload/Partners/Agreements/CHECK/Credit_terms_All_comp_FI.pdf

OPn lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot näet tästä.

Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:

collector.fi
jousto.com
mash.com/fi
webpay.svea.com/fi

Mash-lasku

  • Perinteinen paperilasku on helppo ja luotettava maksutapa.
  • Saat 14 päivää korotonta maksuaikaa.

 

Jos haluatkin maksaa laskusi erissä, se hoituu kätevästi: laskun saatuasi voit helposti muuttaa maksutapasi osamaksuksi.

 

Mash-osamaksu

  • Osamaksulla maksat hankintasi turvallisesti ja näppärästi erissä.
  • Voit valita maksuajaksi joko 3, 6, 9, 12, 18 tai 24 kuukautta.
  • Osamaksun erät laskutetaan 30 päivän välein. Maksaminen hoituu siis kuukauden välein nopeasti ja helposti.
  • Käsittelymaksu 3,90 €/kk, vuosikorko 19,90 %, ei muita kuluja.

 Esimerkki: Arvoltaan 2 000 € ostoksen todellinen vuosikorko on 26,44 % maksuajan ollessa 12 kk. Kokonaishinnaksi tulee 2 265,75 € (sis. kaikki kulut).

Tuoteryhmät

Oma tili

Tietoa meistä

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

VERKKOKAUPAN TOIMITUSEHDOT

Voit tilata tuotteemme joko verkkokaupastamme sähköisellä lomakkeella, sähköpostitse, puhelimitse, tai asioimalla myymälässämme. Tilauksen tehtyäsi saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi tai puhelimitse. Tilaajan tulee olla vähintään 18-vuotias tai tilaajalla tulee olla huoltajan lupa tilaukseen. Toimitamme tuotteita toistaiseksi vain Suomeen.

TOIMITUSTAVAT

  • Nouto varastomyymälästämme, Halikko.
  • Nouto Orima-Tuote Oy, varastolta, Orimattila
  • Kotiinkuljetus: Lähetämme tuotteet kotiin valitsemallamme kuljetustavalla.
  • Matkahuolto: Pienet paketit voimme toimittaa myös matkahuollon kautta.
  • Kattopeltirahti mantereelle, napapiirin eteläpuolelle.
  • Kattopeltien tilauksissa toimitustapana ainoastaan kattopeltirahti.


TOIMITUSKULUT

  • Toimitusmaksu vaihtelee, toimitustavan, tuotteiden painon ja tilavuuden mukaan.
  • Tarkat hinnat näet tilausvaiheessa kassalla.
  • Pidätämme oikeuden muuttaa toimitustapaa ja hintaa, mikäli verkkokauppaohjelma on antanut valita tuotteille sopimattoman toimitustavan.



MAKSUTAVAT

Tikaskauppa.fi -verkkokaupassa on käytössä Checkout -maksupalvelu. Checkout -maksupalvelussa voit maksaa kaikilla pankeilla turvallisesti. Käytössä muun muassa:

  • Pankit: Sampopankki, Osuuspankki, Nordea, Paikallisosuuspankit, Aktia, Säästöpankki, Ålandsbanken, Tapiola, S-Pankki, Säästöpankki ja Handelsbanken
  • Luottokortit: Visa, Visa Electron, Mastercard
  • Lasku ja osamaksu: SveaWebPay, OP-Osta laskulla.
  • MASH Lasku tai osamaksu.

TOIMITUSAIKA

Toimitusaika varastotuotteille on 3-7 arkipäivää. Mikäli tuotteen toimitus viivästyy, ilmoittamme siitä heti tiedon saatuamme. Kattopeltien toimitusaika on 2-3 viikkoa.


KATTOPELTITOIMITUKSET

Mantereelle, napapiirin eteläpuolelle. Sis purkuaikaa MAX 0,5 tuntia. Ylimenevältä ajalta veloitus 40,00€/ alkavalta puolelta tunnilta. Pidätämme oikeuden laskuttaa asiakkaalta jälkikäteen mahdolliset lisäkulut, jotka ovat aiheutuneet asiakkaan toiminnasta tai ilmoittamatta jättämistä esteistä. Kuljettaja ei saa nostaa peltejä katolle..

Rahti sisältää kuljetuksen kiinteän tieyhteyden päähän. Ajoneuvoyhdistelmällämme (kokonaispaino 40 tonnia) on päästävä esteettömästi ja turvallisesti toimitusosoitteeseen sekä pois sieltä.

Toimitukset Lappiin ja vesiyhteyksien taakse tarjouspyynnön perusteella.

Mittatilaustuotteilla, kuten kattopelleillä ei ole vaihto tai palautusoikeutta, muutoin kuin myyjän virheestä tai viallisesta tuotteesta johtuvissa tapauksissa. Mittausvastuu on tilaajalla.


HINNAT JA ARVONLISÄVERO

Hinnat ilmoitetaan euroissa ja ne sisältävät ALV:n 24%. Myyjä varaa itselleen oikeuden pidättäytyä toimittamasta tuotetta hinnoitteluvirhetapauksessa. Myyjä varaa oikeuden muuttaa verkkokaupassa mainittuja hinnaston hintoja.


OMISTUSOIKEUS

Kaikki tuotteet ovat myyjän omaisuutta kunnes tuotteet on maksettu kokonaisuudessaan.


VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteillamme on pääasiassa ilmainen 14 päivän peruuttamis- ja vaihto-oikeus tuotteen vastaanottopäivästä lukien. Jos tuote tai tuotteet toimitetaan useammassa erässä, 14 päivän määräaika lasketaan viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta. Peruuttamissoikeutta laskettaessa mukaan luetaan viikonloput ja pyhäpäivät, pois lukien vastaanottopäivä. Määräajan noudattamiseksi riittää, että ilmoitus peruuttamisesta on tehty määräajassa. Mittatilaustuotteilla, kuten kattopelleillä ei ole vaihto tai palautusoikeutta, muutoin kuin myyjän virheestä tai viallisesta tuotteesta johtuvissa tapauksissa.

Peruuttamisesta voi ilmoittaa ottamalla yhteyttä asiakaspalvelu@tikaskauppa.fi . Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen ilman peruuttamista koskevaa ilmoitusta ei riitä. Peruuttamiselle tarvitaan pätevä syy.

Asiakkaan velvollisuus on tarvittaessa näyttää tuotteiden vastaanottopäivä, esimerkiksi Postin kuitin avulla.

Asiakkaan on pidettävä vastaanottamansa tuote olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä siihen saakka, kunnes asiakas on päättänyt pitää tavaran. Tuotetta ei katsota otetuksi käyttöön, jos asiakas on käsitellyt tuotetta vain siten kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi. Huomio! Esimerkiksi osien asentaminen paikoilleen katkaisee palautusoikeuden.

Mikäli asiakas antaa tilauksen yhteydessä yrityksen nimen, katsotaan, että tilaus tulee yritykselle. Tällöin kuluttajasuojalain mukainen peruuttamisoikeus ei ole voimassa.

Tuotteiden palauttaminen on ensisijaisesti asiakkaalle maksutonta.

Asiakas on vastuussa vain sellaisesta tuotteen arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä. Mahdollisista kuljetusvaurioista on tehtävä välittömästi vahinkoilmoitus kuljetusliikkeelle ja verkkokaupalle.

Jos asiakas peruuttaa sopimuksen, palautamme asiakkaalle kaikki asiakkaalta saamansa suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että asiakas on valinnut edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä heti palautettavan tavaran saavuttua takaisin. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellei asiakas ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, ettei asiakkaalle aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.


TAKUU

Takuuajat ovat tuotekohtaisia ja valmistajan/maahantuojan määrittelemiä,. Osien asennuksessa on noudatettava tuotteen valmistajan asennus- ja käyttöohjeita.

VAHINGOITTUNUT PAKETTI

Mikäli lähetys on rikkoutunut tai pakkaukseltaan vioittunut, tee siitä heti kirjallinen vahinkoilmoitus rahdin toimittajan kanssa. Kuljetusvaurioista on tehtävä merkintä rahtikirjaan.

TIETOSUOJA

Asiakas voi kieltää tietojensa käytön ja käsittelyn markkinointitarkoituksiin ja tarkistaa itseään koskevat tiedot ottamalla yhteyttä Halikon Kouru ja Tikas Oy.n asiakaspalveluun. Yhteydenotot on tehtävä kirjallisena ja toimitettava allekirjoitettuina osoitteeseen: Halikon Kouru ja Tikas Oy, Piisitie 2, 24910 Halikko. 

Tietosuojaseloste löytyy osoitteesta https://tikaskauppa.fi/page/8/...

Asiakkaalle lähetetään ostamisen jälkeen tuotearvostelukutsu,

Arvostelukutsuun vastaaminen on vapaaehtoista. Kutsu sisältää ainoastaan asiakkaan jo ostamia tuotteita. Arvostelun yhteydessä ei näytetä julkisesti asiakkaan yhteystietoja. Käytämme arvosteluiden kautta kerättyjä tietoja asiakaskokemuksen, tuotevalikoiman ja palveluiden kehittämiseen


ERIMIELISYYDET

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).